PŘI PLATBĚ PŘEVODEM SLEVA 3% U OBJEDNÁVEK NAD 200 KČ

1. jaký je způsob dopravy?

Doprava PPL, DPD, Pošta balík do ruky:

0-4000 Kč = doprava 120 Kč platba převodem (+40 Kč platba dobírkou)

nad 4000 Kč doprava ZDARMA

Doprava Balíkovna České pošty:

0-4000 Kč - doprava 58 Kč platba převodem (+40 Kč platba dobírkou)

nad 4000 Kč doprava ZDARMA

BALÍKY S ROZMĚRY NAD 50 CM NELZE ZASÍLAT BALÍKOVNOU, NA VÝBĚR DOPRAVA POUZE DPD,PPL

Prodávající může změnit dopravce, cena za objednávku se nenavyšuje.

Nejnižší objednávka je 200 Kč.

U balíkovny je vhodné vyhledat např. nejbližší město, ve kterém je depo nebo větší pošta.

2. co když chci zakoupit více kusů než lze objednat?

Pokud máte zájem zakoupit větší množství než lze objednat, kontaktujte nás na email: admin@zilibyli.cz a my zjistíme možnosti a datum dostupnosti.

3. jaké jsou možnosti platby?

PLATBY: 

- bankovním převodem - účet 2900762405/2010

- QR kódem

- dobírkou

4. jaká je doba dodání?

DODÁNÍ: Doba dodání činí do  7 pracovních dnů, v naprosté většině případů jsou to 3-4 pracovní dny.

5. zboží na objednávku - fotoprodukty

Doba dodání zboží na objednávku je  převážně do 14 dnů, proto toto zboží objednávejte s předstihem.

Zboží na objednávku musí být zaplaceno předem bankovním převodem. Doba dodání se počítá od připsání platby na účet.

-----------------------------------------------------------------------------------

DOPORUČENÍ!!!

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí. Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození. Přepravci bývají protivní (zákazník se lekne) a záznam pak zapomenou sepsat. Doporučujeme vytrvat a na případné jejich chování si stěžovat přímo u jejich dispečera (číslo řidiče bývá na přepravních dokladech, event. mají záznamy o rozvozu i o řidičích, kteří rozvoz realizují).

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 702861081 nebo emailem na admin@zilibyli.cz. 

POKUD MÁTE ZÁJEM ZAKOUPIT VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ PRODUKTŮ NEŽ LZE OBJEDNAT, KONTAKTUJTE NÁS NA EMAIL info@aaroma.cz A MY VÁM SDĚLÍME MOŽNOSTI A DOSTUPNOST.