Doprava

1. jaký je způsob dopravy?

Doprava PPL:

0-4000 Kč = doprava 125 Kč platba převodem (+40 Kč platba dobírkou)

nad 4000 Kč doprava ZDARMA 

Doprava Balíkovna České pošty:

0-4000 Kč - doprava 58 Kč platba převodem (+40 Kč platba dobírkou)

nad 4000 Kč doprava ZDARMA

BALÍKY S ROZMĚRY NAD 50 CM NELZE ZASÍLAT BALÍKOVNOU, NA VÝBĚR DOPRAVA POUZE DPD,PPL

Prodávající může změnit dopravce, cena za objednávku se nenavyšuje.

Nejnižší objednávka je 200 Kč.

Objednávky nad 4000 Kč - pouze platba převodem na účet.

U balíkovny je vhodné vyhledat např. nejbližší město, ve kterém je depo nebo větší pošta.

2. co když chci zakoupit více kusů než lze objednat?

Pokud máte zájem zakoupit větší množství než lze objednat, kontaktujte nás na email: admin@zilibyli.cz a my zjistíme možnosti a datum dostupnosti.

3. jaké jsou možnosti platby?

PLATBY: 

- bankovním převodem - účet 2900762405/2010

- QR kódem

- dobírkou

4. jaká je doba dodání?

DODÁNÍ: Doba dodání činí do  7 pracovních dnů, v naprosté většině případů jsou to cca 4 pracovní dny. Po předání zásilky dopravci další délku dopravy už NEOVLIVNÍME. Prosíme proto o shovívavost a porozumění při prodloužení dodací doby - hlavně nyní v nouzovém stavu, kdy i ze strany dopravců jsou hlášeny delší dodací lhůty vzhledem k velkému nárustu počtu zásilek. Děkujeme.

5. proč je barva produktu jiná než jsem viděl/a na svém PC, tabletu, mobilu?

Každý monitor nebo displej může výslednou fotografii zobrazit jinak. Proto barvu zboží i popisujeme a používáme tolik názvů barev. 

-----------------------------------------------------------------------------------

DOPORUČENÍ!!!

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí. Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození. Přepravci bývají protivní (zákazník se lekne) a záznam pak zapomenou sepsat. Doporučujeme vytrvat a na případné jejich chování si stěžovat přímo u jejich dispečera (číslo řidiče bývá na přepravních dokladech, event. mají záznamy o rozvozu i o řidičích, kteří rozvoz realizují).

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 606566767 nebo emailem na admin@zilibyli.cz. 

POKUD MÁTE ZÁJEM ZAKOUPIT VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ PRODUKTŮ NEŽ LZE OBJEDNAT, KONTAKTUJTE NÁS NA EMAIL info@aaroma.cz A MY VÁM SDĚLÍME MOŽNOSTI A DOSTUPNOST.


Košík 0 Nákupní košík

Žádné produkty

Doprava zdarma Doprava
0 Kč Celkem

Překontrolovat

Sledujte nás na Facebooku