Česká pošta - balík na poštu 120,- Kč

Česká pošta - balík do balíkovny 58,- Kč  

Platby je možné provádět:

1. bankovním převodem

2. platební kartou

3. dobírkou - do hodnoty objednávky 3000 Kč. Jinak je nutno hradit některým z výše uvedených způsobů.

Od 3000,- Kč poštovné zdarma

Jelikož neúčtujeme balné, minimální cena objednávky činí 220 Kč. (bez dopravy)

DODÁNÍ: Doba dodání činí do pracovních 7 dnů, v naprosté většině případů jsou to 3-4 dny.

Pro platbu převodem je zboží rezervováno po dobu 3 pracovních dnů. ( v případě potřeby delší rezervace nás kontaktujte emailem)

PLATBY: 

- bankovním převodem

- platba kartou

- dobírka


DOPORUČENÍ!!!

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí. Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození. Přepravci bývají protivní (zákazník se lekne) a záznam pak zapomenou sepsat. Doporučujeme vytrvat a na případné jejich chování si stěžovat přímo u jejich dispečera (číslo řidiče bývá na přepravních dokladech, event. mají záznamy o rozvozu i o řidičích, kteří rozvoz realizují).

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 606566767 nebo emailem na admin@zilibyli.cz.