Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Doprava PPL:

0-4000 Kč = doprava 135 Kč platba převodem (+45 Kč platba dobírkou)

0-4000 Kč = doprava 90 Kč převodem - parcelshop / parcelbox (+45 Kč platba dobírkou)

nad 4000 Kč doprava ZDARMA 

Objednávky do 300 Kč pouze převodem.

 

Doprava Balíkovna České pošty:

0-4000 Kč - doprava 55 Kč platba převodem (+40 Kč platba dobírkou)

nad 4000 Kč doprava ZDARMA

Objednávky do 300 Kč pouze převodem.

 

PLATBA PŘES MALLPAY - NA ZAPLACENÍ MÁTE AŽ 50 DNÍ. 

BALÍKY S ROZMĚRY NAD 50 CM NELZE ZASÍLAT BALÍKOVNOU, NA VÝBĚR DOPRAVA POUZE PPL

Prodávající může změnit dopravce, cena za objednávku se nenavyšuje.

 

Objednávky nad 3000 Kč - pouze platba převodem na účet.

 

U balíkovny je vhodné vyhledat např. nejbližší město, ve kterém je depo nebo větší pošta.

 

PLATBY: 

- bankovním převodem 

- QR kódem

- dobírkou

- odloženou platbou MallPay

DODÁNÍ: Doba dodání činí do  7 pracovních dnů, v naprosté většině případů jsou to cca 4 pracovní dny. Po předání zásilky dopravci další délku dopravy už NEOVLIVNÍME. 

DOPORUČENÍ!!!

1. Při přebírce zboží si pečlivě zkontrolujte (před podpisem potvrzení o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí. Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, informujte o této skutečnosti přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození zásilku před přepravcem otevřít - pro zjištění rozsahu poškození. Přepravci bývají protivní (zákazník se lekne) a záznam pak zapomenou sepsat. Doporučujeme vytrvat a na případné jejich chování si stěžovat přímo u jejich dispečera (číslo řidiče bývá na přepravních dokladech, event. mají záznamy o rozvozu i o řidičích, kteří rozvoz realizují).

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravcem sepsat formou Zápisu o škodě a přípisem do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předání zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 606566767 nebo emailem na admin@zilibyli.cz. 

POKUD MÁTE ZÁJEM ZAKOUPIT VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ PRODUKTŮ NEŽ LZE OBJEDNAT, KONTAKTUJTE NÁS NA EMAIL admin@zilibyli.cz A MY VÁM SDĚLÍME MOŽNOSTI A DOSTUPNOST.

 

Nákupní košík

Zpět do obchodu

Košík je prázdný.

 

You can try some popular tags here:

Účet

Účet

Žádný účet?
Vytvořit účet