Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
 
 

SLOUČENÍ OBJEDNÁVEK:

Sloučíme vám objednávky z eshopu zilibyli.cz a furia.cz , ušetříte za poštovné. Na eshopu furia.cz najdete šatky, šály, ponožky, čepice, náramky, brože a mnoho dalšího

Pokud si objednáte v obou eshopech, pak postupujte takto:

1. v eshopu zilibyli.cz zadejte objednávku, tak jak jste zvyklí

2. v eshopu furia.cz zadejte u dopravy Zdarma

Tím nám sdělíte, že máte objednávky v obou eshopech a chcete je sloučit za jedno poštovné.

3. Nezadávejte dopravu Zdarma! pokud máte objednávku pouze v jednom z výše uvedených eshopů. Doprava vám bude v tomto případě doúčtována.

 

 

Doprava PPL:

0 - 300 Kč = doprava 155 Kč (v ceně i započítáno 25 Kč balné), pouze převodem
301 - 4000 = doprava 130 Kč, platba dobírkou +40 Kč
nad 4000 Kč = doprava 0 Kč, platba dobírkou +40 Kč

 

PPL PARCELSHOP/PARCELBOX:

0 - 300 Kč = doprava 105 Kč (v ceně i započítáno 25 Kč balné), pouze převodem
301 - 4000 = doprava 80 Kč, platba dobírkou +40 Kč
nad 4000 Kč = doprava 0 Kč, platba dobírkou +40 Kč

DOPRAVA BALÍKOVNA ČESKÉ POŠTY:

0 - 300 Kč = doprava 99 Kč (v ceně i započítáno balné), pouze převodem
301 - 4000 = doprava 69 Kč, platba dobírkou +40 Kč
nad 4000 Kč = doprava 0 Kč, platba dobírkou +40 Kč

 BALÍKY S ROZMĚRY NAD 50 CM NELZE ZASÍLAT BALÍKOVNOU, NA VÝBĚR DOPRAVA POUZE PPL

Prodávající může změnit dopravce, cena za objednávku se nevyvyšuje.
 

PLATBY

- klasický bankovní převod

- dobírka

- platba platební kartou 

- rychlý bankovní převod

- odložená platba

Poskytovatel platební brány: ComGate Payments, as

 

DODÁNÍ: Doba dodání činí do 7 pracovních dnů, ve většině případů jsou až cca 4 dny. Po předání zásilky dopravci další délku dopravy už NEOVLIVNÍME. 

DOPORUČENÍ!!!

1 Přibírání zboží si potvrzeno (před podpisem o převzetí), že je zásilka nepoškozena. Někdy je poškození zjevné již při ohlédnutí zvenčí. Jeví-li zásilka známky sebemenšího poškození, o této skutečnosti menší přepravce. Poškození doporučujeme zdokumentovat - vyfotit, stejně jako v případě vnějšího poškození před přepravou otevřít - pro zjištění rozsahu poškození. Přepravci bývají protivní (zákazník se lekne) a záznam pak zapomenou sepsat. Doporučujeme vytrvat a na případné jejich chování si stěžovat přímo u jejich dispečera (číslo řidiče bývá na přepravních dokladech, event. mají záznamy o rozvozu io řidičích, kteří rozvoz realizují).

2. Jakékoli poškození je nutné s přepravou sepsat formou Zápisu o škodě a přípisu do doručujícího listu dopravce. Bez tohoto zápisu nebo v případě, že dopravce odmítl tento zápis vyhotovit, zásilku nepřebírejte.

3. Samostatný zápis o škodě nebo přípis o škodě do potvrzení o předložení zásilky je podkladem pro uplatnění práv poškozené strany.

4. Reklamační řízení se řídí platnými předpisy. Zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Jedná-li se o dopravu mimo území ČR, je nutné nás kontaktovat na tel. +420 606566767 nebo emailem na admin@zilibyli.cz. 

POKUD MÁTE ZÁJEM ZAKOUPIT VĚTŠÍ MNOŽSTVÍ PRODUKTŮ NEŽ LZE OBJEDNAT, KONTAKTUJTE NÁS NA EMAIL admin@zilibyli.cz A MY VÁM SDĚLÍME MOŽNOSTI A DOSTUPNOST

Pro případnou reklamaci nebo dotazy k platbám platební kartou, rychlým bankovním převodem a odložené platby kontaktujte:

ComGate Payments, as
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail:  platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Nákupní košík

Zpět do obchodu

Košík je prázdný.

 

You can try some popular tags here:

Účet

Účet

Žádný účet?
Vytvořit účet